آخرین اخبار

13. شهريور 1400 - 13:45   |   کد مطلب: 39944
- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد(تندباد موقتی) و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد حسن باقری شکیب افزود: در پی تغییرات دمای هوا، سرعت وزش باد طی روزهای اخیر در نقاط مختلف استان همدان افزایش یافت به نحوی که عصر دیروز سرعت وزش باد در شهرستان فامنین به ۶۵ کیلومتر بر ساعت رسید.

 

 

وی اظهار داشت: برای بعد از ظهر امروز(شنبه) به صورت موقت شاهد افزایش سرعت تندباد در سطح استان خواهیم بود که احتمال شکسته شدن شاخ و برگ درختان نیز وجود دارد.

 

 

باقری شکیب با بیان اینکه دمای هوای مناطق مختلف استان همدان تا روز دوشنبه تغییر محسوسی ندارد، تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی پیش بینی شده، آسمان استان تا پایان هفته صاف خواهد بود و انتظار بارش باران برای استان را نداریم.

 

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر  و بهار با هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان بودند.

 

 

وی عنوان کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای همدان نیز طی این مدت به ترتیب ۳۳ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

 

 

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal