آخرین اخبار

16. شهريور 1400 - 10:14   |   کد مطلب: 39970
سردار مهدی فرجی با بیان اینکه متأسفانه بیشتر افراد بستری شده در بخش‌های کرونایی شهرستان اسدآباد، واکسن نزدند و این شنان از عدم اقناع سازی و توجیه آنان دارد، گفت: در این زمینه لازم است تیمی تشکیل و در قالب سیار، روستا به روستا امر اقناع سازی و واکسیناسیون را انجام دهند.

سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان و بازرس ویژه ستاد کرونای این استان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به بازرسی و نظارت بر مراکز واکسیناسیون شهرستانهای مختلف استان از نظم و انضباط مرکز واکسیناسیون شهرستان اسدآباد را قابل تحسین خواند و اظهار کرد: مردم از نوع برخورد، پذیرش و امر واکسیناسیون در این شهرستان رضایت خاصی داشتند.

 

وی با اشاره به بازدید خود از بیمارستان حصرت قائم اسدآباد، گفت: ما در ورود بیمارستان و پذیرش بیماران و اورژانس و بخشهای کرونایی زحمات شبانه روزی کادر درمان در این بیمارستان قابل ستایش و تقدیر است.

 

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه در صحبت بدون واسطه با مردم و به صورت چهره به چهره، مردم رضایتمندی خوبی از نوع برخورد و خدمات بیمارستان رضایت داشتند، گفت: البته ممکن است کمبودهایی در بیمارستان باشد اما در مقابل آن همه زحمات کادر درمان نشان دهنده این است که تیمی که در اسدآباد در خصوص درمان کرونایی فعالیت دارند، انقلابی، جهادی و منظم عمل می‌کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت جوانانی از نوع بسیجی در قالب طرح شهید سلیمانی در مراکز واکسیناسیون، گفت: زحمات این بسیجیان قابل تقدیر است.
فرجی بااشاره به وجود بیشماری از رانندگان کامیونهای سنگین، گفت: امروز مطلع شدیم بیشتر رانندگان این حوزه امر واکسیناسیون را انجام داده اند و این نشان از اهمیت موضوع دارد.

 

وی ادامه داد: البته متأسفانه بیشتر افرادی که در بخشهای کرونایی این شهرستان بستری شدند، واکسن دریافت نکرده اند و این نشان می‌دهد یا اقناع سازی صورت نگرفته یا کوتاهی ما و امثال ماست که قرار شد در این زمینه تیمی تشکیل و روستا به روستا در قالب واکسیناسیون سیار حضور یابند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه سپاه در امنیت ورود و حمل واکسن به استان همدان کمک کرده، افزود: باتوجه به فرمایش و دستور رهبر انقلاب که مسئله کرونا و مقابله با آن یک مسئله فوری است، ما در گام پنجم طرح شهید سلیمانی اقداماتی خوبی را در کمک به کادر درمان و عوامل علوم پزشکی انجام داده ایم که نمونه آن ثبت نام از مردم برای دریافت واکسن است.

 

وی با اشاره به نقش اسدآباد در دوران دفاع مقدس، گفت: مردم این شهرستان همیشه در خط مقدم بودند و خدمت به آنان یک وظیفه است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal