آخرین اخبار

18. شهريور 1400 - 10:32   |   کد مطلب: 39990
حسن خانجانی با بیان اینکه برای سهولت در امر فروش گوجه‌کاران اسدآبادی، کارخانه رب مارال فروز را با مسئولیت خود و مدیریت فردی ره اندازی خواهیم کرد، گفت: هرچه سریعتر اداره صمت و شهرک صنعتی فردی را به ما معرفی کنند تا برای مدیریت کارخانه ابلاغ بزنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، به دنبال آغاز برداشت محصول گوجه فرنگی در شهرستان اسدآباد و وجود مشکلات زیادی بر سر راه کشاورزان برای فروش گوجه فرنگی به دلیل تعطیلی کارخانه رب مارال فروز این شهرستان، موضوع را از دادستان عمومی و انقلاب استان همدان پیگیر شدیم.

 

حسن خانجانی، دادستان عمومی و انقلاب استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به تعطیلی کارخانه رب مارال فروز اسدآباد در آستانه برداشت این محصول، اظهار کرد: این کارخانه به دلیل مشکلات مالی که شرکت اصلی آن در گرگان دچار شده، و اموال آن شرکت در اختیار مؤسسه نور قرار گرفته، به تعطیلی درآمده است.

 

وی تأکید کرد: ما دنبال آن هستیم که برای حل مشکلات کشاورزان در جهت سهولت در فروش محصولشان، کارخانه رب این شهرستان را راه‌اندازی کنیم و بعد اگر مؤسسه نور آمد، می‌تواند کارخانه را تحویل بگیرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب استان همدان یادآور شد: این هفته منتظر بودیم که شهرک صنعتی و اداره صمت اسدآباد، فردی را برای مدیریت این کارخانه به ما معرفی کنند تا با مسئولیت ما کار خرید گوجه فرنگی از کشاورزان را در ایام انجام دهد که هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

 

وی افزود: البته آقای رستمی که مدیر داخلی کارخانه رب مارال فروز شهرستان است، از ما مهلت گرفته که با مشورت به این امر بپردازد و دوباره کارخانه را با مسئولیت ما راه اندازی کند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal