آخرین اخبار

20. شهريور 1400 - 20:16   |   کد مطلب: 40003
رئیس جمهور با بیان اینکه برخی دم از این می‌زنند که دوباره ‌محصولات کره‌ای وارد کشور شود، گفت: اجازه نمی‌دهیم ‌واردات ‌‌تولید ‌را تحت‌الشعاع قرار ‌دهد.

به گزارش آوای سیدجمال، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی در جمع اقشار مردم، علما ، نخبگان خراسان جنوبی با بیان اینکه این دوره تصمیم و مبنای کار ما تلاش و فعالیت وتغییر شرایط به نفع مردم است اظهارداشت: علی‌رغم همه مشکلات پیش‌رو، آینده را روشن و امیدوار‌کننده می‌بینم.

 

با کمک مردم، نخبگان و همه می‌توان شرایط را تغییر داد و به نصرت الهی رسید لذا تمامی مسئولان از بخشداران تا مقامات بالاتر باید در جامعه امید آفرینی کنند.

 

 

وی با بیان اینکه باید وضعیت موجود را برای مردم ترسیم کنیم، افزود: ‌از فرهیختگان، صاحب‌نظران به ویژه اقتصاددانان که خودشان شرایط را درک می‌کنند و وضعیت اقتصادی را می‌بینند درخواست می‌کنم که حتما در سخنان خود و تریبون‌ها برای مردم و اصحاب حل و عقل تبیین کنند وضعیتی نیست که بنده به عنوان مسئول دولت بگویم و امروز همه صاحبنظران و کارشناسان واقف هستند شرایطی که دولت تحویل می‌شود، چه شرایطی است.

 

 

رئیسی با بیان اینکه ‌بنای من در این دوره کار و فعالیت و تلاش است، تصریح کرد: با همه همکارانم ظرفیت خود را بسیج کرده‌ایم که شرایط را به نفع مردم و کسب و کار و سفره مردم تغییر دهیم لذا بسیج شدیم که بتوانیم شرایط جدید را در کشور رقم بزنیم و با وجود ‌همه مشکلات پیش رو آینده را بسیار روشن و امیدوارکننده می‌بینم و به عنوان کسی که اطلاع دارم از شرایط می‌گویم با کمک مردم، نخبگان و با مشارکت همگان به لطف خدا شرایط را در حال تغییر می‌بینیم.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal