آخرین اخبار

23. شهريور 1400 - 15:20   |   کد مطلب: 40037
دکتر الهام عظیمی از واکسیناسیون ۴۳ درصدی جمعیت هدف اسدآباد علیه بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، الهام عظیمی، معاون دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ظهر امروز در جلسه ستاد کرونای این شهرستان از تزریق ۴۴ هزار و ۳۸۴ دز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۴۳ درصد جمعیت هدف اسدآباد واکسینه شدند.

 

 

وی با تاکید به مراجعه افراد برای واکسیناسیون افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک حتی با تزریق واکسن نیز مورد توجه باشد.

 

 

سعید کتابی؛ فرماندار اسدآباد نیز به تامین گسترده واکسن کرونا در هر دو مرکز تجمیعی کووید ۱۹ در اسدآباد اشاره کرد و گفت: کاهش مراجعات به بیمارستان نشان از عملکرد کادر درمان و رعایت پروتکل بهداشتی از سوی مردم است.

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد نیز در این جلسه با بیان اینکه بازگشایی مدارس با اما و اگر است و هنوز مشخص نیست اظهار کرد: دانشگاه‌ها در آبان‌ماه بازگشایی می‌شوند.

 

 

ایرج صالحی با تاکید به اینکه طبق عملکرد دانشکده‌ها واکسن در اختیار قرار می‌گیرد که البته در عمل، هنوز دست ما برای واکسن باز نیست گفت: در خصوص داروی خاص کرونا کمبود نداریم و خوشبختانه شرایط خوب است.

 

 

وی با اشاره به وضعیت ۲۷ بیمار با تست منفی و ۱۱ بیمار با تست مثبت کرونا؛ همچنان رعایت پروتکل بهداشتی را مهم دانست و خواستار توجه به آن شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal