آخرین اخبار

23. شهريور 1400 - 23:57   |   کد مطلب: 40041
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت:از سوی وزارت بهداشت ودرمان هیچ‌گونه ابلاغیه رسمی واکسیناسیون دانش‌آموزان به آموزش و پرورش ارسال نشده است.

به گزارش آوای سیدجمال،  محمد پورداوود مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به نحوه فعالیت مدارس در سال تحصیلی گفت: درحال حاضر براساس دستورالعمل‌های ابلاغی، یکم مهر ماه زنگ مقاومت و هم‌زمان آغاز سال تحصیلی به صورت مجازی به صدا درخواهد آمد؛ بازگشایی مدارس نیز به شکلی آرام و تدریجی و براساس صلاح دید ستاد ملی کرونا در زمانی نامعلوم خواهد بود.
 

 

او  با تاکید براینکه زمان بازگشایی مدارس نامعلوم است بیان کرد: درصورت بازگشایی تدریجی مدارس، در ابتدا مدارس کم جمعیت همانند مناطق روستایی و عشایر نشین آغاز به فعالیت خواهند کرد

 

 مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد:پروژه‌های مربوط به مدارس همانند بروز رسانی سیستم‌های گرمایشی و آماده سازی اطلس‌های آموزشی در مدارس تکمیل و به بیان دیگر این اداره کل آماده بازگشایی کامل مدارس است.

پورداوود گفت: مدیران مدارس در سال تحصیلی پیش‌رو همانند پارسال نیز حق هیچ‌گونه اجبار خرید لباس فرم و لوازم غیرضروری را به والدین ندارند. /باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal