آخرین اخبار

25. شهريور 1400 - 10:36   |   کد مطلب: 40058
حمیدرضا مرادی‌ضمیر با بیان اینکه اعضای شورای شهر اسدآباد هنوز به جمع‌بندی مشترکی برای اینکه روی گزینه‌های قبل تصمیمی بگیرد یا گزینه جدید بیاورد، نرسیده است، گفت: سعی می‌کنیم که تا هفته آینده این موضوع را جمع‌بندی و گزینه نهایی را مشخص کنیم.

حمیدرضا مرادی‌ضمیر، سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه هنوز برای انتخاب شهردار اسدآباد تصمیمی گرفته نشده، اظهار کرد: ما 11 گزینه قبلی راداریم اما صحبتمان با اعضای شورا در این است که آیا روی همین گزینه‌ها تصمیم بگیریم یا گزینه جدیدی را بیاوریم و هنوز به جمع‌بندی مشترکی نرسیدیم.

 

وی با بیان اینکه انتخاب شهردار سابقه یک شایعه است، گفت: البته جزء 11 گزینه قبلی برای تصمیم‌گیری شورا بوده و هست اما اینکه صد در صد به‌عنوان شهردار انتخاب و تأییدشده باشد، خیر!

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: سعی می‌کنیم که تا هفته آینده این موضوع را جمع‌بندی و گزینه نهایی را مشخص کنیم.

 

وی در خصوص تکمیل پروژه المان شهدای گمنام هم گفت: تکمیل این پروژه یکی از اولویت‌های ما در شوراست، البته جاده سلامت، المان شهدای خلبان و شهدای گمنام جز پروژه‌های اصلی است که با انتخاب شهردار اجرای آن‌ها کلید خواهد خورد.

 

مرادی‌ضمیر با بیان اینکه المان شهدای گمنام تا هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری نمی‌رسد، گفت: تکمیل این پروژه منوط به انتخاب شهردار است.
انتهای پیام/ن   
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal