آخرین اخبار

27. شهريور 1400 - 14:55   |   کد مطلب: 40079
کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: با توجه به وضعیت نامناسب بارش‌های بهاری در سال‌جاری، پیش‌بینی می‌شود استان همدان تا پایان مهرماه بارشی نداشته باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، روح‌اله زاهدی اظهار کرد: بیشتر بارش‌ها در منطقه جغرافیایی ما درنیمه دوم فصل پاییز اتفاق می‌افتد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهرماه بارش چندانی نداشته باشیم اما انتظار می‌رود با وجود خشکسالی که با آن روبروهستیم، در نیمه دوم هم ازحد نرمال بارش هر سال کمتر باشد.

 

وی ادامه داد: در مورد پیش‌بینی‌های بلند مدت باید با ملاحظه‌تر برخورد کرد چرا که در کل کشورها پیش‌بینی‌های بلند مدت احتمال خطای بیشتری دارد و در این بازه زمانی هرتغییر آب و هوایی ممکن است رخ دهد.
 

 

 

این کارشناس هواشناسی با اشاره به کاهش  دو درجه‌ای دمای استان، افزود: در روزهای گذشته با کاهش دما در سطح استان انتظار می‌رود تا پایان هفته ثبات دما را داشته باشیم ودر طول روز دمای۳۰ تا ۳۲ درجه سانتیگرادی را تجربه کنیم.
 

 

وی با توجه به دمای طول روز گفت: دمای صبح گاهی بین ۹ تا ۱۱درجه سانتیگراد متغیر وهمچنان بین این دما ثابت است.
 

 

زاهدی با اشاره به کمینه و بیشنه دمای ثبت شده در۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه فرودگاه همدان، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته کمترین دما ۹ درجه سانتیگراد و بیشترین دما ۳۰ درجه سانتیگراد ثبت شده است.
 

 

وی ادامه داد: کمترین دما در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان بهار با ۸ درجه سانتیگراد وشهرستان فامنین با ۳۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.
 

 

زاهدی با بیان اینکه وضعیت هوای استان همچنان صاف وآفتابی است، خاطرنشان کرد: کیفیت آسمان استان از نظر شاخص‌های آلایندگی وغبار قابل قبول است اما در برخی ساعات به سبب وزش بادهای لحظه‌ای، آسمان استان غبار خفیفی را تجربه می‌کند./ایسنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal