آخرین اخبار

28. شهريور 1400 - 9:07   |   کد مطلب: 40082
کامران اکبری‌شایگان با بیان اینکه ملک حمام نیلوفر متعلق به شهرداری است و قرار بود مرمت آن با ارائه طرح و معرفی استادکار از میراث فرهنگی انجام شود، گفت: متأسفانه اقدامی برای مرمت حمام صورت گرفته و اینکه شهرداری آجر برای مرمت آن خریده باشد را ندیدم.

کامران اکبری‌شایگان، رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اسدآباد در  گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به حمام نیلوفر به عنوان یکی از آثار برجسته تاریخی دوران صفوی در شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: این حمام متعلق به شهرداری است و در واقع مالک آن است و قرار بود که این سازمان نسبت به تعمیر و مرمت این اثر تاریخی اقدام کند.

 

وی گفت: ما طرحی را برای مرمت حمام نیلوفر به شهرداری اسدآباد ارائه  داده و حتی استادکار این پروژه را نیز به آنان معرفی کرده ایم اما متأسفانه هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان اسدآباد در خصوص خرید آجر برای مرمت حمام نیلوفر از سوی شهرداری، تصریح کرد: آقای فعله گری، شهردار سابق و مسئول عمران شهرداری گفتند که آجر برای تعمیر و مرمت این حمام خریده ایم اما از بنده آن را ندیده ام.

 

وی با بیان اینکه مرمت حمام نیلوفر اسدآباد از سال 89 در حال پیگیری است، گفت: اعتبارات میراث فرهنگی از آن زمان تاکنون هیچ بوده اما ما بالغ بر 80 درصد کار مرمتی انجام شده که در صورت تخصیص اعتبارات مابقی کار انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal