آخرین اخبار

28. شهريور 1400 - 12:22   |   کد مطلب: 40085
دکتر الهام عظیمی با اشاره به وضعیت شکننده اسدآباد در رنگ بندی اخیر، گفت: انجام واکسیناسیون در شهرستان اسدآباد از مرز ۵۰ هزار نفر گذشت، گفت: نوع واکسن برای دانش آموزان سینوفارم اعلام شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، دکتر الهام عظیمی، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ستاد کرونای این شهرستان، با اشاره به اینکه انجام واکسیناسیون در شهرستان اسدآباد از مرز ۵۰ هزار نفر گذشت، اظهار کرد: در حال حاضر 51 هزار و 518 دز واکسن در این شهرستان تزریق شده که معادل 47 درصدی واکسیناسیون انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه  وضعیت در اسدآباد اگرچه نزولی است اما شکننده است، گفت: همچنان مردم باید پروتکل بهداشتی را رعایت کنند.

 

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به بازدید از تعدادی مدارس در آستانه بازگشایی، گفت: آب سرد کن در مدارس باید حذف شود، برخی از میز و نیمکتهای مدارس متأسفانه قابل ضدعفونی نیستند  و باید آموزش و پرورش این مشکلات را رفع کند.

 

وی از مرگ ۶ کرونایی در هفته گذشته خبر داد و گفت: هزار و ۴۳۷ تست کرونا در شهرستان انجام شده است.

 

عظیمی افزود: همه روستاها افت محسوسی در آمار کرونا داشتند.

 

وی با بیان اینکه تا این ساعت سامانه نوبت دهی برای واکسیناسیون هنوز باز نشده است، گفت:  هم اکنون ۳۲ بیماری کرونایی در بیمارستان بستری هستند.

 

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه نوع واکسن برای دانش آموزان سینوفارم اعلام شده، افزود: واکسیناسیون برای دانش‌آموزان روستایی در مرکز روستاها انجام خواهد شد
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal