آخرین اخبار

30. شهريور 1400 - 19:19   |   کد مطلب: 40104
کیومرث سرمدی بابیان اینکه امروز هر مدیری، نماینده‌ای ، وکیلی و وزیری اگر در جهت امیدوار کردن مردم قدم بردارد، همان رزمنده تحت فرماندهی ولایت است که در جبهه ایستاده است، گفت: یکی از برنامه‌های کمیسیون اجتماعی مجلس توجه به رزمندگان معسر که جوانی و عمر خود وقف جبهه و جهاد کرده و امروز نه بیمه دارند و نه شغل و با حداقل حقوق زندگی می‌گذرانند.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس در دیدار پیشکسوتان عرصه جبهه و دفاع مقدس با امام‌جمعه این شهر، اظهار کرد: حضور قاطبه مردم در جبهه‌های نبرد علیه دشمن در دفاع از تمامیت مرزی خاطرات زیادی را در اذهان زنده می‌کند.

 

وی با اشاره به فلسفه جنگ تحمیلی و هجمه‌های جهان استکبار به رهبری صدام ملعون علیه کشور ایران مشخص بود، گفت: آن‌ها از ابتدا بر اساس مراکز جاسوسی و شناختی که از امام به پشتیبانی ملت داشتند، امروز را خوانده و به این رسیده بودند که اگر این تفکر در جهان جا بگیرد، در آینده نه‌چندان دور آنان دچار پدیده‌ای نوظهور مانند انقلاب اسلامی خواهند شد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس بابیان اینکه هر زمان و هر دوره‌ای در هر عرصه‌ای جنگ و تقابل ما با نظام استکباری و تفکر ضد اسلام است، گفت: امروز یکی از رسالت‌های ما این است که فرزندان جبهه و جهاد و رزمندگانی که از همه‌چیز مال و جان خود گذشتند، نباید اجازه دهیم که در سختی زندگی و گذران عمر به فراموشی سپرده نشوند چراکه آنان اسطوره‌های انقلاب اسلامی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه آن دوران دفاع مقدس شهدای ما شهید شدند و ایثارگران ما هرچه داشتند، گذاشتند، افزود: امروز هم‌سنگر هم همان سنگر جبهه و جنگ است، مردم به لحاظ معیشتی و اقتصادی با مشکل مواجه‌اند، امروز هر مدیری، نماینده‌ای ، وکیلی، وزیری اگر در جهت امیدوار کردن مردم قدم بردارد، یعنی همان رزمنده تحت فرماندهی ولایت در جبهه ایستاده است و اگر هر سستی و بذر ناامیدی و سرگردان مردم و پیچ‌وخم کردن کارهای اداری و کوتاهی در انجام‌وظیفه داشته باشد، درواقع تقویت همان تفکر ضد استکباری و صدامی که مردم ما را نشانه رفته است.

 

 

سرمدی تصریح کرد: امروز مجلس شورای اسلامی به‌عنوان مجلس انقلابی در راستای منوی رهبری، معیشت، اقتصاد و فرهنگ مردم را در برنامه‌ها و وضع قوانین مدنظر دارد، امروز اگر مشکل معیشت مردم حل ، بار از دوش آنان برداشته شود، این جبهه تقویت می‌شود.

 

وی بابیان اینکه امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات خانواده‌های اسدآباد که از سال‌های قبل تلنبار شده، اشتغال جونان است، افزود: چه‌بسا همین پیشکسوتان عرصه جبهه و جهاد طعنه‌هایی هم می‌شوند که این‌همه ایثار کردید، امروز فرزندانتان بیکار است، بنابراین باید در سنگر خدمتگزاری برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم تلاش کرد.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه برای رزمندگان معسر که جوانی و عمر خود وقف جبهه و جهاد کردند و امروز نه بیمه دارند و نه شغل و با حداقل حقوق زندگی می‌گذرانند، یکی از برنامه‌های کمیسیون اجتماعی مجلس توجه به آنان است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal