آخرین اخبار

1. مهر 1400 - 8:41   |   کد مطلب: 40118
مدیر کل بهزیستی استان با صدور حکمی حسین بیاتی فر شاغل در اداره کل بهزیستی استان را به عنوان سرپرست بهزیستی شهرستان اسدآباد منصوب کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، با حضور مدیر کل بهزیستی استان، کتابی فرماندار شهرستان، دکتر خاورزمینی بازرسی استانداری همدان ،حسینی ذیحساب اداره بهزیستی استان ،مسئول روابط عمومی بهزیستی استان  ، معاونت پیشگیری، معاونت اشتغال، رئیس اموراداری، بهزیستی استان  و همکاران شهرستان تودیع و معارفه رئیس جدید شهرستان  در فرمانداری انجام شد.

 

 

در این جلسه مدیر کل بهزیستی استان با تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین تسلیت در پیش بودن اربعین حسینی   گزارشی از فعالیت ها و خدمات ارائه شده توسط اداره کل بهزیستی استان به جامعه هدف را ارائه نمود.

 

در ادامه مرضیه  نانکلی  به گزارش عملکرد بهزیستی در طول دوران ریاست خود پرداخت و از همکاری پرسنل و ادارات شهرستان در افتتاح ساختمان اورژانس اجتماعی قدردانی کرد و وی با آرزوی موفقیت برای آقای حسین بیاتی فر در دوران مدیریت خود گفت: در حال حاضر زمینه همکاری همه جانبه بهزیستی با ادارات فراهم شده است که میتواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف و خدمت رسانی به مددجویان داشته باشد.

 

 

در پایان،حسین بیاتی فر رئیس جدید شهرستان اسدآباد ابراز امیدواری کرد با همکاری پرسنل و ادارات سطح شهرستان بتواند فعالیت خود را در راستای تحقق اهداف بهزیستی آغاز کند.

 

 

گفتنی است در پایان این جلسه که در فرمانداری شهرستان برگزار شده بود مدیر کل بهزیستی استان با اهداءحکم  حسن بیاتی فر سرپرست بهزیستی شهرستان اسد اباد ایشان را بعنوان سرپرست جدید بهزیستی شهرستان منصوب و از زحمات مرضیه نانکلی رئیس اسبق در دوران تصدی تقدیر و تشکر کرد .

روابط عمومی

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal