آخرین اخبار

3. مهر 1400 - 10:39   |   کد مطلب: 40138
با توجه به تذکرات مکرر به واحد های صنفی باز هم برخی از ثبت موجودی انبار خود در سامانه جامع انبارها امتناع می کنند که تعزیرات حکومتی با این ناقضان قانون برخورد می کند .

به گزارش آوای سیدجمال، داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت : با توجه به گزارشات رسیده مبنی بر وجود یک انبارلوازم خانگی دریکی از بخش های شهرستان رزن بازرسان سازمان صمت با همکاری پلیس آگاهی اقدام به بازرسی از این انباز نموده وپرونده مشارالیه به اتهام احتکار وعدم ثبت موجودی در سامانه جامع انبارها وسامانه تجارت جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی این شهرستان ارسال شد .  شعبه هیات این شهرستان پس از جری تشریفات قانونی وصدور رای مقتضی متهم را علاوه بر الزام به عرضه وفروش کالا های احتکاری در شبکه توزیع با نظارت اداره صمت ، به پرداخت مبلغ یک میلیارد و یکصد میلیون ریال  جزاي نقدي درحق دولت محكوم کرد.

ضمن تشکرازمردم عزیز وفهیم بابت همکاری با ما ، تقاضا داریم موارد تخلف رابه تلفن 32523442 اداره کل ، تلفن گویای 124 وسامانهwww.124.ir سازمان صنعت، معدن وتجارت ، سامانه پیامکی 300000135 وتارنمای t135.ir . اطلاع دهند تادرکمترین زمان رسیدگی شود.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal