آخرین اخبار

3. مهر 1400 - 13:45   |   کد مطلب: 40143
فرامرز لطیفی با اشاره به رونمایی از سه عدد صندوقچه روضه خانگی در اسدآباد، گفت: این صندوقچه ها که دارای اقلامی برای برگزاری روضه خانگی است و از سوی جامعه ایمانی مشعر به شهرستان اهدا شده و هر هیأت و خانوده ای که بخواهد روضه برای ائمه اطهار برگزار کند، آن را در اختیارش قرار خواهیم داد.

فرامرز لطیفی، رئیس شورای هیئات مذهبی استا ن همدان و شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از رونمایی صندوقچه روضه خانگی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: تعداد 3 عدد صندوقچه روضه خانگی از سوی جامعه ایمانی مشعر به صورت رایگان و امانت تحویل هیات مذهبی شهرستان داده شده است.

 

وی با بیان اینکه صندوقچه روضه‌ خانگی، موقوفه‌ای برای برپایی مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان است که از سوی خیرین عاشق حضرتش فراهم می آید، افزود: در این صندوقچه اقلام ضروری و ملزومات اقامه روضه‌های خانگی قرار داده شده.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی استان همدان و شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: در این صندوقچه ها تعداد ۵ عدد بیرق دکور منقش به اسامی خاندان عصمت و طهارت(ع)، ۳ عدد بیرق خانگی منقش به تمثال بزرگان انقلاب، ۷ عدد بیرق کاربردی فضاسازی هیئت، ۲ عدد کاور دستمال‌کاغذی نقش اشک، ۲۴ عدد کتابچه زیارت عاشورا و زیارت اربعین،  ۲۴ عدد مهر تربت دخیل و ۱ عدد کتیبه بفرمایید روضه وجود دارد.

 

وی یادآور شد: این صندوقچه به صورت امانت به هر هیأت در هر محله ای و یا خانواده ای که میخواهد روضه خانگی برگزار کند و با کمبود اقلامی چون زیارت عاشورا و یا بیرق و پرچم مواجه است، در اختیارشان قرار می دهیم.

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal