آخرین اخبار

6. مهر 1400 - 13:09   |   کد مطلب: 40163
سردار مهدی ظفری با بیان اینکه امروز ما در حوزه تربیتی مشکل داریم و هر کسی در جایگاه و مقام و شخصیتی که دارد میتواند نقش شهید سلیمانی را ایفا کند گفت: امروز ما نشر انقلاب اسلامی در حوزه تبلیغ و شعار هستیم و باید حوزه گفتمان سازی تقویت کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مهدی ظفری، مدیرکل بنیاد آثار حفظ ارزشهای دفاع مقدس استان همدان در آئین رونمایی مستند "از خشت تا بهشت" روایت زندگی شهیدان عباسعلی و لطفعلی جمور، با اشاره به ترکیب مدیریتی شهرستان، اظهار کرد: اسدآباد گذشته خاصی داشته و امروز همه با یک نگرش بسیج شدند که پشت سر ولایت باشند.

 

وی به فلسفه تشکیل انقلاب اسلامی و رسیدن به حکومت جهانی اشاره کرد و گفت: هدف اصلی در نظام اسلامی رسیدن به انقلاب جهانی است و اگر مردم و مسئولان به فکر  ایجاد حکومت جهانی نباشند، خائن و خطرناک هستند.

 

مدیرکل بنیاد آثار حفظ ارزشهای دفاع مقدس استان همدان با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: گام اول انقلاب مقدمه چینی برای گام دوم که انقلاب جهانی است، بود، شهدا در بند و قید حزب و سیاسی نبودند و حزب در جمهور اسلامی نگرشی کوچک است.

 

وی با اشاره به سخنان سردار شهید سلیمانی خطاب به ترامپ، گفت: آن روز شهید سلیمانی با آن جملات به ترامپ به دنبال دفاع از رئیس جمهور نبود و می‌خواست رئیس جمهور تربیت کند و امروز این سخن یک پیام دارد که رفتار ماهم نباید به گونه ای باشد که دشمن از رفتار ما سؤاستفاده کند.

 

ظفری با بیان اینکه خداوند نگهبانی می‌دهد که ما بزرگ و بزرگتر شویم، گفت: افزود: امروز ما در حوزه تربیتی مشکل داریم، یک معلم نه تنها در حوزه تعلیم بلکه در حوزه تربیتی هم باید کار و تلاش کند.

 

وی با بیا اینکه امروز هر کسی در جایگاه و مقام و شخصیتی که دارد می‌تواند نقش شهید سلیمانی را با الگوگیری از او ایفا کند، افزود: امروز ما در حوزه تبلیغ و شعار هستیم و باید حوزه گفتمان سازی کار کنیم، امروز چرا باید به نام حزب و گروه  چپ و راستی در بین ما ابهام باشد، ما در حیطه حزب و نگرش نمی‌توانیم انقلاب را معرفی کنیم و باید جهانی فکر کرده و رسم بزرگی را ادامه بدهیم.

 

همچنین در این مراسم رونمایی فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه خود را مدیون خون شهدا میداند، اظهار کرد: تمام دستگاههای اداری به دنبال ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و خود را مدیون خون آنان میدانیم.

 

وی تصریح کرد: دانشگاه سید جما‌ل‌الدین اسدآبادی به عنوان یک ظرفیت محور برنامه های فرهنگ ایثار و شهادت است که نمونه آن تهیه مستند شهیدان جمور است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal