آخرین اخبار

8. مهر 1400 - 10:08   |   کد مطلب: 40185
در راستای پیشگیری از سرقت‌های خرد؛
روستاها نیروی "شبگرد" به ‌کار بگیرند
سلیمان نظری دوست با تأکید بر به‌کارگیری نیروی شبگرد در سطح روستاها در راستای پیشگیری از سرقت‌های خرد، گفت: اعضای شوراهای اسلامی روستاها ، معتمدان محلی و مسئول پایگاه‌های بسیج و افراد فعال برای جلوگیری از سرقت‌های خرد و آسیب‌های اجتماعی باهم تعامل داشته بباشند.

سلیمان نظری دوست، بخشدار مرکزی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به صدور بخشنامه‌ای در راستای کاهش سرقت‌های خرد در سطح روستاها به دهیاران و اعضای شورا، اظهار کرد: علاوه بر نصب دوربین‌های مداربسته در ورودی و خروجی روستاها باید بنرهای هشداردهنده مراقبت از اموال و جلوگیری از سرقت‌ها برای هوشیاری اهالی روستا انجام شود.

 

وی با تأکید بر به‌کارگیری نیروی شبگرد در سطح روستاها، گفت: این امر باید با هماهنگی پاسگاه‌های انتظامی دهستان‌ها انجام شود.

 

بخشدار مرکزی اسدآباد از دهیاران و شوراها خواست که بازدید و سرکشی از تجهیزات و اماکن ادارات خدمات رسان آب، برق، گاز، مخابرات داشته باشند و نواقص موجود را به ادارات مربوطه گزارش دهند.

 

وی بر تعامل بین اعضای شوراهای اسلامی روستاها ، معتمدان محلی و مسئول پایگاه‌های بسیج  و افراد فعال برای جلوگیری از سرقت‌های خرد و آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal