آخرین اخبار

18. مهر 1400 - 9:48   |   کد مطلب: 40263
حسین بیاتی‌فر با تأکید بر اینکه ادارات براس ساخت ساختمان های جدید باید برای مناسب سازی و تردد معلولان با بهزیستی هماهنگ باشند، گفت: ادارات موظف‌اند که نسبت به ساخت رمپ و سرویس بهداشتی مناسب سازی شده در طبقه اول اقدام کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین بیاتی‌فر، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد با اشاره به برگزاری کمیته مناسب سازی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری، اظهار کرد: در این جلسه مقرر شد که شوراهای شهرهای آجین، پالیز و اسدآباد برای مناسب سازی معابر بودجه ای را در شهرداری های شهر تأمین و پیشنهاد بدهند.

 

وی با تأکید بر ارائه گزارشی عملکرد ادارات از مناسب سازی ادارات، گفت: باید برای ساخت و ساز جدید ساختمانهای ادارات با اداره بهزیستی هماهنگ باشند و و شهرداری برای پایان کار از بهزیستی به عنوان دبیرخانه کمیسیون مناسب سازی استعلام بگیرد.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسدآباد تأکید کرد: براساس مصوبه این کمیته ادارات موظف شدند که نسبت به ساخت رمپ و سرویس بهداشتی مناسب سازی شده در طبقه اول اقدام کنند.

 

به گزارش آوای سیدجمال: فرمانداری اسدآباد سالهاست که موضوع مناسب سازی ادارات را مطرح و مصوب می کند که متأسفانه کمتر به آن توجه شده است؛ ساختمان فرمانداری اسدآباد علی رغم وجود کارمند معلولی هنوز اقدام به مناسب سازی نکرده و بارها شاهد تردد سخت معلولان ارباب رجوع بوده ایم که انتظار می رود این مجموعه به مصوبه که خود بانی آن است، جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal