آخرین اخبار

20. مهر 1400 - 10:04   |   کد مطلب: 40283
این‌ مستند روایتی از زندگی برادران شهید لطفعلی و عباسعلی جمور، شهدای سال ۱۴۰۰ شهرستان اسدآباد است که به کارگردانی مجتبی کرم پور تولید شده.

به گزارش آوای سیدجمال، لطفعلی و عباسعلی جمور از فرماندهان گروهان ویژه نینوا، در ۲۶ دی ۶۵ در عملیات کربلای پنج به شهادت رسیدند.

 

مستند «از خشت تا بهشت» بر اساس طرحی از دکتر حسین مرادی مخلص و در دبیرخانه تولید محتوا دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان همدان، کمیته آموزش و پژوهش در آثار و اسناد دفاع مقدس شهرستان اسدآباد و با همکاری سپاه ناحیه اسدآباد و دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی تولید شده است.

 

 

مجتبی کرم‌پور، کارگردان این مستند، تهیه‌کننده و مجری تلویزیون آثاری همچون فیلم داستانی لذت یک نگاه، به پاکی آفتاب، نه همین لباس زیبا، فریاد در سکوت، دوست خوب من و آثار مستندی همچون قصه‌ای در نزدیکی ما، جا مانده و آثار دیگر را در کارنامه کاری خود ثبت کرده است.

 

 

کرم‌پور عضویت در هیات داوران چهل و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، عضو هیات داوران جشنواره ملی فیلم بشر دوستی و همچنین عضو هیات داوران جشنواره ملی فرهنگی هنری پیمان، دریافت جایزه انجمن اخلاق پزشکی ایران، دیپلم افتخار در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، تندیس جشنواره و لوح سپاس بهترین فیلم در جشنواره فیلم بشر دوستی و... را در شناسنامه هنری خود دارد.

 

 

 از این مستند در روز ششم مهر در مراسمی با حضور سردار عزیزی دلشاد جانشین معاونت تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح رونمایی شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal