آخرین اخبار

22. مهر 1400 - 19:26   |   کد مطلب: 40309
با فوت سه بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان همدان به ۲ هزار و ۹۴۹ مورد رسیده است.

به گزارش آوای سیدجمال، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: همچنین با شناسایی ۴۲۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۹ هزار و ۱۱۷ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۱ هزار و ۸۹۸ نفر رسید.

 

 

محمد طاهری افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱۹ نفر بود که ۱۴۸ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

 

 

وی تأکید کرد: ۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۲ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

 

 

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز تصریح کرد: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۲۳ و بهار یک هزار و ۴۶۰، تویسرکان یک هزار و ۴۶۸، رزن یک هزار و ۱۵۳، درگزین ۳۸۶، فامنین ۳۹۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۳۸ نفر است.

 

 

این مسئول افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۴۷۹ نفر در ملایر، سه هزار و ۸۲۸ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۳۷۴ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 

 

از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، شهرستان‌های همدان، نهاوند، اسدآباد، رزن و درگزین در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان مابقی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal