آخرین اخبار

25. مهر 1400 - 13:31   |   کد مطلب: 40335
محمد شیرزادی با بیان اینکه ثابت ماندن وضعیت نارنجی اسدآباد را خبر خوشی نیست، گفت: حتی اگر مجوز بازگشایی با ظرفیت مشخص باشد اما پروتکل‌ها رعایت نشود، بدون هیچ مماشاتی پلمپ خواهیم شد، کسانی که جان و سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد شیرزادی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد در ستاد پیشگیری از کرونای این شهرستان با اشاره به اینکه در برخی از شهرها پیک ششم موج کرونا آغاز شده، اظهار کرد: وضعیت نارنجی شهرستان اسدآباد و ثابت ماندن این وضعیت خیلی خبر خوشی نیست و ثابت ماندن این وضعیت یعنی بیماری با شدت و قوت در حال پیش روی است و هر آن ممکن است به  وضعیت قرمز برگردیم.

 

وی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم 10 درصد از مردم اسدآباد هم از ماسک استفاده کنند، گفت: اگر سری به خیابان و بازار شهر بزنید، خواهید دید که مردم ماسک نمی‌زنند و اینجا باید توزیع ماسک در بین جامعه صورت بگیرد.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسدآباد در خصوص محدودیت‌های مراسمات عروسی و ختم اموات، گفت: همچنان همان مصوبات در عدم برگزاری مراسمات عروسی و ختم اموات پابرجاست و در صورت مشاهده تجمعات برخورد و اعلام‌جرم خواهیم کرد .

 

 وی گفت: برخورد و مجازات برگزارکنندگان مراسمات عروسی قبل از ماه محرم و صفر به اجرای احکام رسید و برخی به جزای نقدی و برخی هم به زندان محکوم شدند.

 

شیرزادی در خصوص تالارها هم گفت: حتی اگر مجوز بازگشایی با ظرفیت مشخص باشد اما پروتکل‌ها رعایت نشود، بدون هیچ مماشاتی پلمپ خواهیم شد، کسانی که جان و سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد خواهد شد.

 

وی با تأکید بر نظارت بر آرامستانهای شهر و روستا و دفن بهداشتی اموات کرونایی، از شهرداران و بخشداران خواست که نظارت خود را در آرامستانها بیشتر کنند چرا وضعیت نامناسب و رضایت‌بخش نیست، هم باید قبرها استاندارد شود هم دفن بهداشتی بر اموات کرونایی باشد.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal