آخرین اخبار

1. آبان 1400 - 11:35   |   کد مطلب: 40389
هادی نامور با اشاره به پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف و فاقد پروانه کسب، گفت: تخلفات صنفی را به شماره سامانه ۱۰۰۰۱۲۷واحد بازرسی و نظارت ارسال کنند تا در اولین فرصت کلیه گزارشات مردمی توسط بازرسان اتاق اصناف و ضابطان تعزیرات حکومتی بررسی و پیگیری شود.

به گزارش آوای سیدجمال، هادی نامور،  مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به نظارت و بازرسی از ۵۸۶ واحد صنفی این شهرستان در رسته‌های مختلف در طول مهرماه امسال، اظهار کرد: در این بازرسی‌ها علاوه بر پلمب ۲۰ واحد فاقد پروانه کسب تعداد ۵۱ واحد صنفی فاقد پروانه کسب نیز  در سطح شهر و روستا اخطار ماده ۲۷ و ۲۸ ارائه شد.

 

وی تعداد ۱۴ فقره  ثبت و ارسال گزارشات تخلف واحدهای صنفی،تعداد ۱۳ فقره  دریافت و پیگیری شکایات مردمی ، ۱۱مورد  گشت‌های مشترک با ادارات مختلف از جمله ستاد صیانت فرمانداری ،تعزیرات حکومتی، صنعت معدن و تجارت، اماکن نیروی انتظامی و علوم پزشکی را از دیگر اقدامات انجام شده در این بازرسی‌ها برشمرد و افزود: در ماه گذشته از ۴۹  واحد نانوایی سطح شهرستان نظارت و بازرسی صورت گرفت که در این بازرسی‌ها پنج واحد نانوایی به علت تخلف به تعزیرات معرفی شدند.

 

 مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد تصریح کرد: از جمله این تخلفات کم فروشی و تعطیلی غیر مجاز ، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نیز اضافه کردن اجباری کنجد به نان بربری و سنگک بوده است.

 

وی  در ادامه دریافت واکسن برای تمامی متصدیان و پرسنل واحدهای صنفی را طبق دستور العمل ستاد کرونای شهرستان  اجباری دانست و خاطر نشان کرد: با واحدهای صنفی که از دریافت واکسن خودداری کرده اند برخلاف میل باطنی برخورد قانونی خواهد شد و این مهم در شهرستان توسط بازرسان کنترل و بررسی می شود.

 

 نامور اضافه کرد: همشهریان شهرستان اسدآباد از این پس می‌توانند هر گونه تخلفات صنفی را به شماره سامانه ۱۰۰۰۱۲۷واحد بازرسی و نظارت ارسال کنند تا در اولین فرصت کلیه گزارشات مردمی توسط بازرسان اتاق اصناف و ضابطان تعزیرات حکومتی بررسی و پیگیری شود.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal