آخرین اخبار

4. آبان 1400 - 8:45   |   کد مطلب: 40410
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به شناسایی ۲۹۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۵ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد طاهری   سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان  روز دوشنبه با اشاره به  شناسایی ۲۹۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۵ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

 

 

تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷۶ نفر بود که ۱۰۱ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

 

 

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت چهار بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۹۹۶ مورد رسید.

 

 

همچنین باشناسایی ۲۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۲۹ هزار و ۷۱۱  و بیماران سرپایی مثبت به ۹۴  هزار و ۴۲۴ نفر رسید.
طاهری افزود: ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۳۵ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

 

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۵۵۲ و بهار یک هزار و ۴۸۰، تویسرکان یک هزار و ۴۹۸، رزن یک هزار و ۱۸۲، درگزین ۳۹۵، فامنین ۳۹۸ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۵۸ نفر است.
وی افزود: همچنین تاکنون پنج هزار و ۵۷۱ نفر در ملایر، سه هزار و ۹۵۱ نفر در نهاوند و ۱۱ هزار و ۵۸۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal