آخرین اخبار

10. آبان 1400 - 7:15   |   کد مطلب: 40468
سرهنگ افشین یاری با توصیه‌های کاربردی به دامداران و کشاورزان برای پیشگیری از سرقت احتمالی، گفت: کشاورزان از نگهداری اموال و وسایل باارزش در خانه های باغی و انبارهای دوردست پرهیز کنند.

سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به تغییر فصل و پایان کار کشاورزی، از بروز احتمالی سرقت خبر داد و اظهار کرد: کشاورزان باید نسبت به جمع آوری ترانسفورماتورها،  موتورهای  آب، تجهیزات برقی بارانی مزارع، ادوات و محصولات کشاورزی و انتقال آنها به مکان های امن اقدام کنند.

 

وی با تأکید بر تقویت حفاظت فیزیکی خانه های باغی و انبارهای دوردست، از کشاورزان خواست از نگهداری اموال و وسایل باارزش در آنها پرهیز کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با تأکید بر استحکام دیوار منازل از دامداران و کشاورزان منطقه خواست با رعایت نکات ایمنی از بروز سرقت اموال و احشام خود جلوگیری کنند.

 

وی خطاب به دامداران گفت: باید با تقویت حفاظت فیزیکی محل نگهداری احشام، استفاده از نگهبان مورد اعتماد، قفل های کتابی، نصب دوربین مداربسته و سرکشی مستمر شبانه از دام های خود اقدام کنند.

 

یاری گفت: دامداران و کشاورزان باید در تعامل و همکاری با پاسگاه های انتظامی مستقر در محل سکونت خود، موارد مشکوک را در ساعت های مختلف شبانه‌روز از طریق پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal