آخرین اخبار

15. آبان 1400 - 10:04   |   کد مطلب: 40499
بهنام لطفی با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان اسدآباد 352 یتیم را مورد حمایت خود قرار داده، گفت: این تعداد یتیم 3 هزار و 161 نفر حامی خیر دارند.

بهنام لطفی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه این نهاد هزار و 100 دانش آموز را زیر پوشش خود  دارد، اظهار کرد: در 7 ماهه نخست سالجاری مبلغ ۷۴ میلیون تومان به 515 دانش آموز تحت حمایت این نهاد در قالب کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

 

وی گفت: کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان بیشتر با کمک مردم نیکوکار اسدآباد بوده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان را 352 نفر خواند و گفت: 3 هزار و 161 نفر حامی خیر این ایتام را مورد حمایت قرار دادند.

 

وی همچنین به تعداد محسنین به میزان 614 نفر اشاره کرد و گفت: از این تعداد  28 نفر آن فاقد حامی هستند که دریافتی آنان کمتر از ایتام است.

 

لطفی با بیان اینکه محسنین در اسدآباد دارای حامی کمتری هستند و به دلیل جا نیفتادن اکرام آنان کمتر مورد حمایت قرار می‌گیرند، گفت: اگر تعداد از فرزندان محسنین حامی دارند سرانه دریافتی شان کم است و نیاز به حمایت بیشتر دارند.

 

وی با اشاره به فعالیت کانون‌های فرهنگی کمیته امداد، گفت: تعداد ۹۳۰ نفر با عضویت در شبکه های اجتماعی به صورت مجازی از برنامه های فرهنگی این کانون‌ها بهره‌مند شدند که بیشتر شامل دانشجویان دختر و پسر در شرف ازدواج و یا بازمانده از تحصیل، نوعروس بودند که برای این امر مبلغ ۲۳ میلیون تومان به ۶۵۰ خانوار برای خرید شارژ پرداخت شده است.
انتهای پیام/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal