آخرین اخبار

20. آبان 1400 - 9:43   |   کد مطلب: 40547
محمدرضا اعتصام از واژگونی یک دستگاه تریلر در ۱۳ کیلومتری پایگاه امداد و نجات جاده ای گردنه اسدآباد‌‌‌‌ به سمت همدان خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان باخت‌.

به گزارش محمدرضا اعتصام، رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد در گفتگو با خبرنگار آوای سیدجمال، اظهار کرد: بنا بر اعلام مرکز کنترل هماهنگ عملیات هلال احمر استان همدان در ساعت 18:34،  19 آبان ماه ، واژگونی یک دستگاه تریلر در ۱۳ کیلومتری  پایگاه امداد و نجات جاده ای گردنه اسدآباد‌‌‌‌ به سمت همدان گزارش شد.

 

وی ادامه داد:  بلافاصله‌ بعداز واژگونی تریلر حاکل سوخت  یک تیم از پایگاه امدادی شهید قدرتی گردنه اسدآباد به همراه خودروی عملیات نجات به محل حادثه اعزام شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد گفت: متاسفانه در اثر این حادثه یک نفر بدلیل  شدت جراحات وارده در دم فوت کرد که توسط عوامل هلال احمر اسدآباد و آتش نشانی بهار رها سازی  و یک مجروح نیز توسط عوامل فوریتهای پزشکی شهرستان بهار به بیمارستان اعزام شد.

 

وی تصریح کرد: بدلیل شدت حادثه، لزوم  ایمن سازی صحنه.، احتمال نشت سوخت ، رهاسازی شخص فوت شده از زیر تانکر حاوی سوخت با تلاش بی‌وقفه حدود 4 ساعته عوامل امدادی حاضر در صحنه ، این عملیات در ساعت 21/50 دقیقه به اتمام رسید.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal