آخرین اخبار

20. آبان 1400 - 10:47   |   کد مطلب: 40550
حسین عسگری‌مهرور با بیان اینکه امسال از هیچ روستایی مشکل اینترنت گزارش نشده، گفت: حدود ۲۰ درصد دانش آموزان دسترسی به گوشی ندارند و آموزش‌ها به صورت حضوری انجام می‌شود، البته سهم اسدآباد از 800 تبلت استان 41 مورد است که هنوز تحویل نشده است.

حسین عسگری‌مهرور، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، با اشاره به اینکه 19 هزار و 235 نفر دانش آموز در مقاطع مختلف در شهرستان تحصیل می‌کنند، اظهار کرد: خوشبختانه امسال با توجه‌ خاص رئیس جمهور به مسئله آموزش حضوری، از اول مهر ۱۱۵ مدرسه شهرستان که جمعیتی در حدود ۵۰ نفر دارند، بازگشایی شدند.

 

وی گفت: مدارس شهرستان با جمعیت 50 نفر دانش آموز که هر کلاس کمتر از ۱۵ نفر است، از اول مهر به صورت کامل و حضوری کلاسها دایر بوده و نیازی به گوشی و برنامه شاد ندارند، البته برای تعیین تکلیف و یا راهنمایی بیشتر از آن استفاده می‌کنند.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد افزود: بقیه مدارس نیز از اول آبان و نیمه آبان برحسب تعداد دانش آموزان به صورت گروه‌های ۱۵ نفره و یک روز در میان در  کلاسهای حضوری شرکت می‌کنند که این مشمول آموزش ترکیبی (حضوری و مجازی) بوده و باعث ارتقاء کیفیت تحصیلی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه امسال در حدود ۲۰ درصد دانش آموزان دسترسی به گوشی ندارند، خاطرنشان کرد: البته ۱۵ درصد دانش آموزانی که در روستاها و مناطق محروم مانند محمود بیگی و سیدان هستند، آموزش کاملا" حضوری بوده و این نقیصه جبران شده و ۵ درصد باقیمانده که گوشی ندارند، نیز توصیه شده فارغ از گروه‌بندی روزانه و مرتب کلاس حضوری بروند.

 

عسگری‌مهرور با اذعان این موضوع که امسال از هیچ روستایی مشکل اینترنت گزارش نشده، افزود: پیش بینی ما برای آینده این است که کلاس‌های حضوری رونق بیشتری بگیرد و امتحانات دی ماه هم حضوری برگزار شود.

 

وی در خصوص سهم اسدآباد از 800 تبلت توزیعی در استان، گفت: از ۸۰۰ تبلت استان ۴۱ تبلت سهم اسدآباد بوده که هنوز به ما تحویل نشده است.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal