آخرین اخبار

21. آبان 1400 - 16:08   |   کد مطلب: 40557
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد کفت: روز به روز قیمت اقلام و کالاهای اساسی مردم روبه افزایش است و متأسفانه مدیریتی بر بازار نیست، مردم از دولت و مجلس با تمام صبوری انتظار دارند که جلوی افراد سود جو و فرصت طلب بایستند و مدیریت کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان، اظهار کرد: کسانی که مرتکب گناه می‌شوند به سزای عملشان خواهند رسید.

 

وی بااشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، از علما ، فرهیختگان و دانشجویان و اساتید خواست با مرور فضائل شیعه ، آن را به دیگران منتقل کنند.

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر ترویج فرهنگ مطالعه کتاب در بین مادران و پدران، خانواده‌ها، معلمان و مدیران، گفت: این فرهنگ بر امور اجتماعی، فرهنگی، تربیتی اثرگذار است.

 

وی بااشاره به فضای کتابخوانی در شهرستان، گفت: مسئولان قدم خوبی در ساخت کتابخانه استاندارد برداشتند و با توجه به فضای دانشگاهی این شهر می‌طلبد که به ساخت کتابخانه سرعت ببخشند.

 

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد شیطنتهای آمریکا، اسرائیل و امارات در منطقه ، گفت: آمریکا باید بداند که در کجا دیگر سیلی از رزمندگان اسلام نخورده، دیگر ابهتش پوشالی و شکسته شده است.

 

وی خطاب به دولت سیزدهم کفت: روز به روز قیمت اقلام و کالاهای اساسی مردم روبه افزایش است و متأسفانه مدیریتی بر بازار نیست، مردم از دولت و مجلس با تمام صبوری انتظار دارند که جلوی افراد سود جو و فرصت طلب بایستند و مدیریت کنند.
انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal