آخرین اخبار

27. آبان 1400 - 19:45   |   کد مطلب: 40621
مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در همدان گفت: با توجه به شرایط موجود و فراهم نمودن زیر ساخت‌های لازم برای کنترل شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، نماز جمعه ۲۸ آبان در سراسر استان اقامه خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام محمد مولائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اقامه نماز جمعه ۲۸ آبان در سراسر استان همدان، اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و فراهم نمودن زیر ساخت‌های لازم برای کنترل شیوع بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مورد تاکید دانشگاه علوم پزشکی و ستاد کرونا توسط ستادهای برگزاری نماز جمعه، مصلی های برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته سراسر استان پذیرای نمازگزاران خواهند بود.

 

 

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان همدان، با درخواست از نمازگزاران برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی، همراه داشتن مهر و سجاده شخصی از جمله اقداماتی است که در طول برگزاری نماز جمعه، نمازگزاران باید آن را رعایت کنند.

 

 

گفتنی است، نماز جمعه این هفته همدان به امامت حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اقامه خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal