آخرین اخبار

29. آبان 1400 - 10:39   |   کد مطلب: 40630
سرهنگ امیدعلی الیاسی بسیج را یادگاری از امام ره که بیشترین گسترش را در عرصه های مختلف دارد، دانست و گفت: بسیجیان اسدآباد در عرصه‌های مختلف خوش درخشیند و امیدواریم مسئولین قدرشناس بسیجیان باشند.

به گزارش آوای سیدجمال، سرهنگ امیدعلی الیاسی،  فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد صبح امروز در دیدار بسیجیان با امام جمعه این شهر، با اشاره به فرمایش امام(ره) و رهبر انقلاب در خصوص بسیج، اظهار کرد: در میان یادگاریهایی که از امام راحل باقی مانده، بسیج آن یادگاری است که از همه بیشتر گسترش دارد.

 

وی با بیان اینکه بسیج با تفکر انقلابی و پیرو خط ولایت توانسته در هر برهه ای از زمان و عرصه ای حاضر و اقدامات ارزشمند داشته باشد، افزود: از 4 دهه عمر انقلاب که گذشته بسیج کاروان انقلاب را از گردنه های سخت عبور داده و در تمامی آزمونها سربلند بیرون آمده است.

 

فرمانده سپاه و مقاومت بسیج ناحیه اسدآباد به نقش‌آفرینی بسیجیان اسدآبادی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: امیدواریم مسئولین قدرشناس بسیجیان باشند.

 

وی از اجرای ۱۵۰ برنامه فرهنگی در هفته بسیج در شهرستان خبر داد و افزود: دیدار بسیجیان با امام جمعه، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان، غبارروبی گلزار شهدا، رزمایش کمک مؤمنانه، رزمایش بسیجیان در ۵ آذر،نشست‌های بصیرتی، نواختن زنگ مقاومت بسیج از جمله این برنامه‌هاست.

 

الیاسی از راه اندازی درمانگاه بسیج در شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت:  با کمک خیرین مکان این درمانگاه در اختیار ما قرار گرفته در صورت اتمام کار در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

 

وی از ادارات در اجرای رزمایش مشترک دو روزه سپاه و نیروی انتظامی قدردانی کرد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal