آخرین اخبار

29. آبان 1400 - 13:00   |   کد مطلب: 40632
حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد با بیان اینکه بسیج علی رغم اینکه یک اداره نیست اما نیروی آماده به خدمت است و نمونه خدمتش در دوران کرونا بوده که سنگ تمام گذاشت، گفت: ۵ هزار نفر بسیجی مخلص تحت حمایت تعلیم و تربیت در حلقات صالحین فعالیت دارند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان این شهرستان در حسینیه آیت الله خامنه ای، با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص بسیج، اظهار کرد: مجموعه بسیج از دل امت به پا خواسته است و هیچ کسی مانند امام راحل بسیج را نشناخت و نتوانست آن را درک کند.

 

وی با اشاره به فرمایش و هدف امام ره در تشکیل بسیج میلیونی مستضعفین، گفت: بسیجیان دفاعی از همه اقشار دامدار، کشاورز، دانشجو، دانش‌اموز، معلم، برادر و خواهر در پشت جبهه و خط مقدم با سینه سپر کردن مقابل دشمن بعثی ایثار کرد.

 

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه بسیج در حوزه‌های دفاعی، محرومیت‌زدایی ، دانش‌آموزی، سازندگی، سلامت، دانشجویی اقدامات و کارهای اثربخشی داشته است، افزود: با اینکه بسیج یک اداره نیست اما یک نیروی آماده به خدمت است که نمونه خدمتش در دوران کرونا بوده و سنگ تمام گذاشته است.

 

وی بااشاره به فعالیت ۵ هزار نفر تحت حمایت تعلیم و تربیت در حلقات صالحین، گفت: وجود، اثرگذاری بسیج در همه عرصه‌ها بر کسی پوشیده نیست و مسئولان قدرشناس آنان هستند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal