آخرین اخبار

3. آذر 1400 - 22:56   |   کد مطلب: 40682
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با مرگ چهار بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۱۱ نفر رسیده است.

به گزارش آوای سیدجمال،  محمد طاهری با اعلام این خبر، اظهار کرد: با مرگ چهار بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در این استان از ابتدای همه گیری ویروس تاکنون به سه هزار و ۱۱۱ نفر رسیده است.

 

وی افزود: همچنین با شناسایی ۱۰۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان همدان، مجموع بیماران بستری مثبت استان از ابتدای همه گیری ویروس کرونا به ۳۰ هزار و ۸۲۹ و بیماران سرپایی مثبت به ۹۹ هزار و ۷۳ نفر رسید.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲۴ نفر بود که ۶۰ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

 

طاهری افزود: ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۴۳ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal