آخرین اخبار

9. آذر 1400 - 22:19   |   کد مطلب: 40732
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد گفت: ۵۰درصد معلمان امتناع کننده از واکسن اسدآبادی نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کردند.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عسگری مهرور اظهار کرد: مابقی معلمان نیز در حال پیگیری واکسیناسیون و ارائه کارت واکسن خود بوده و تعداد آمار  معلمان امتناع کننده از واکسن شهرستان تا پایان هفته کمتر و یا صفر خواهد شد.

 

 

وی افزود: در حال حاضر در اقدام اول به این معلمان تذکر کتبی داده شده که در صورت عدم توجه بر اساس قانون با محدودیت‌های لازم راهکارهای دیگری مانند کسر حقوق در نظر گرفته می‌شود.
 

 

عسگری با بیان اینکه خوشبختانه به غیر از این افراد تمامی نیروها و پرسنل و کادر اجرایی آموزش و پرورش نسبت به واکسن خود اقدام و کارت واکسن خود را ارائه داده‌اند، یادآور شد: در حال حاضر بیش از ۹۵درصد از دانش آموزان‌جامعه هدف شهرستان نسبت به  دریافت واکسن خود اقدام کرده‌اند ضمن اینکه دانش آموزان باقی مانده که واکسن نزده اند موظف هستند تا هر دو هفته یکبار تست منفی کرونای خود را به مدرسه خود ارائه دهند.

 

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه همه مدارس سطح شهرستان اسدآباد به صورت حضوری در حال فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: در رابطه با مدارس پیش دبستانی بر اساس تصمیم ستاد کرونا شهرستان کلاس و مدارس دارای آمار بالا دانش آموزان باید به صورت غیر حضوری در فضای مجازی دارای فعالیت بوده و سایر مدارس پیش دبستانی حاشیه‌ای و روستایی با جمعیت زیر ۱۵ نفر نیز در ساعاتی محدود حداکثر دو تا سه ساعت در روز به صورت حضوری فعالیت دارند.

 

 

عسگری همچنین با بیان اینکه بوفه های تمامی مدارس سطح شهرستان تعطیل بوده و اجازه فعالیت ندارند، یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۱۱۰ کلاس درس سطح شهرستان به سیستم تهویه مجهز شده‌اند که تا سیزدهم آذر بر اساس وقت تعیین شده باید سایر مدارس کلاس‌ها خود را  به سیستم تهویه تجهیز کنند.

 ایسنا

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal