آخرین اخبار

11. آذر 1400 - 11:04   |   کد مطلب: 40752
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که صبح امروز /پنجشنبه/ سرعت وزش باد در شهر همدان به ۸۰ کیلومتر در ساعت رسید.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدحسن باقری شکیب" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه سرعت وزش باد از عصر امروز کاهش می‌یابد افزود: در پی نفوذ یک سامانه بارشی از سمت جنوب، وزش باد شدید، بارش باران و ریزش برف در مناطق کوهستانی، استان همدان را فرا می‌گیرد.

 

 

وی ادامه داد: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش شدید باد، بارش باران و ریزش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

 

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اظهار داشت: بارش‌های این سامانه از ظهر امروز آغاز می‌شود و فعالیت آن در نیمه جنوبی استان همدان بیشتر از سایر نقاط است.

 

 

باقری شکیب تصریح کرد: این سامانه فردا آسمان استان را ترک می کند و پیش بینی می شود به طور میانگین ۱۰ میلیمتر بارش داشته باشد.

 

 

وی ادامه داد: در پی خروج این سامانه بارشی، دمای کمینه هوای استان سرد می شود و در برخی از نقاط بین ۱۱ تا ۱۳ درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.

 

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: موج جدیدی از بارش ها از یکشنبه آینده در استان همدان آغاز می‌شود.

 

 

باقری شکیب افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای همدان ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر نیز ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

 

 

وی گفت: درهمین مدت، فامنین با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان و گل‌تپه با یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین شهرهای استان همدان بودند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal