آخرین اخبار

20. آذر 1400 - 13:05   |   کد مطلب: 40837
شاهین کلانتری‌بنگر در نشستی با خبرنگار این پایگاه خبری و فعالان مجازی به موضوعاتی چون تعطیلی کارخانه آسفالت، آموزش کاربردی کارکنان، بدهکاری شهرداری و طلب شهرداری از محل جرائم رانندگی اشاره کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، شاهین کلانتری‌بنگر، شهردار شهر اسدآباد در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه و فعالان مجازی که با تأخیر در سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد، پویا بودن شهرداری را به وجود امکانات، تجهیزات و نیروهای توانمند دانست و اظهار کرد: شهرداری این شهر چندان امکاناتی ندارد که بتواند درآمدزایی داشته باشد، بنابراین تنها راهکار برای درآمد پایدار شهرداری انجام پروژه های مشارکتی است.

 

 

وی با اشاره به اینکه زمانی که شهرداری را تحویل گرفتم، دو ماه حقوق و بیمه کارکنان و کارگران شهرداری عقب افتاده بود، افزود: طی این مدت با پرداخت حقوق آنان بیمه را هم به روز کرده ایم.

 

 

شهردار شهر اسدآباد با اشاره به اینکه ۵۶ میلیارد تومان درآمد شهرداری شهر اسدآباد بوده، افزود: در حال حاضر 2 و نیم میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داریم.

 

 

وی آموزش کاربردی کارکنان را مهمترین راه توسعه مدیریت شهری دانست و افزود: نیرو که تعالی پیدا کند، می تواند نقش مهمی را در توسعه شهر داشته باشد.

 

 

کلانتری‌بنگر با بیان این نکته که با فروش زمین مخالف است، گفت: توسعه اقتصادی با همین زمین و املاک شهرداری اتفاق می‌افتد و زمین انسان را از فلاکت نجات می‌دهد و برای شهرداری هم همینگونه است.

 

 

وی با بیان اینکه کارخانه آسفالت اسدآباد یک سال و نیم بعد از تأسیس تعطیل و حدود ۱۲ سال خوابیده است،  خاطرنشان کرد: امروز با ۷ میلیارد تومان اعتبار هم نمی‌توان تجهیزات آن کارخانه را ایجاد کرد اما متاسفانه تفکر نادرستی دست به دست داده تا کارخانه آسفالت تعطیل و به سمت پیمانکاری پیش برود.

 

 

شهردار شهر اسدآباد با بیان اینکه در طول دو ماه هشت میلیارد تومان درآمد را برای شهرداری محقق کرده‌ایم، افزود:۶۰ درصد جرائم رانندگی برای امور تردد و عبور و مرور در معابر اصلی باید باشد که ما دو میلیارد و 200 میلیون تومان طلب داریم و هنوز پرداخت نشده و این درحالی است که این مبلغ می توانست ۱۰ درصد مشکل معابر اصلی ما را حل کند.

 

 

 وی از خریداری دستگاه احیای آسفالت در شهرداری خبر داد و گفت: خرید این دستگاه در دوره شهردار قبلی صورت گرفته که برای تحویل آن مبلغ 400 میلیون تومان هزینه آن را پرداخت کردیم، اگرچه این دستگاه غیر استاندارد است اما برای استفاده ما در وضعیت موجود خوب است.

 

 

کلانتری‌بنگر افزود: این دستگاه یک تن و 8 کیلو آسفالت تولید می کند و در هر ساعت می‌تواند ۱۶ متر مربع لکه‌گیری را انجام دهد.

 

 

وی از سطح 100 هکتار خیابان در حال بهره‌برداری خبر داد و گفت: در طول این مدت ۳۰۰ کامیون زباله جا مانده از قبل را به خارج شهرستان منتقل کردیم.

 

 

شهردار شهر اسدآباد از توافق با منابع طبیعی برای در اختیار گذاشتن ۱۴۰ هکتار از منابع طبیعی خبر داد و گفت: قرار است با در اختیار گرفتن جنگل کاری های اطراف شهر مرکز گردشگری در این شهر احیا کنیم.

 

 

وی از بهره برداری المان شهدای خلبان اسدآباد در میدان آزادگان در بهمن ماه امسال خبر داد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal