آخرین اخبار

21. آذر 1400 - 13:04   |   کد مطلب: 40847
جانشین جدید سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان امروز در مراسمی معرفی شد.

به گزارش آوای سیدجمال، در مراسمی که با حضور مسئولان و مدیران ارشد لشکری و کشوری مستقر در استان در سالن انصار سپاه استان برگزار شد، با تجلیل از خدمات صادقانه و جاهدانه سردار مهدی فرجی در مدت ۴ دهه فعالیت، سردار ولی الله بهاریان به عنوان جانشین سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان منصوب و معرفی شد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در آیین نکوداشت تجلیل از ۴ دهه چهره ماندگار اخلاق، خدمت و تلاش صادقانه سردار مهدی فرجی گفت: مردمی‌ بودن و حضور در میدان از ویژگی‌های شخصیتی سردار فرجی بود که در تمام دوران عمر با برکت نظام اسلامی در تمام دوران‌های حساس با حس مسئولیت پذیری به خوبی نقش آفرینی کرد.

 

 

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: خدمت برای اسلام، انقلاب و مردم بازنشستگی ندارد و هر کسی دغدغه دین اسلام و انقلاب داشته باشد تا وقتی که نفس دارد، خدمتگزار است.

 

 

آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده مردم استان در مجلس خبر ان رهبری هم خدمت به انقلاب و نظام اسلامی و مردم را فرصتی طلائی برای جلب رضای خداوند دانست و گفت: فرصت خدمت به مردم محدود است.

 

 

سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان هم با اشاره به شرایط حساس کشور در حال حاضر تصریح کرد: دشمنان انقلاب سعی دارند با استفاده از بستر‌های اجتماعی و فشار‌های اقتصادی با نظام اسلامی مقابله کنند.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal