آخرین اخبار

4. دى 1400 - 12:27   |   کد مطلب: 40964
در پی حضور بی نظیر مردم اسدآباد در مراسم استقبال از خانواده شهید ترابی، شهید گمنام تازه شناسایی شده فرماندهان سپاه و انتظامی این شهرستان از آنان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش آوای سیدجمال،  فرماندهان سپاه و انتظامی شهرستان اسدآباد در پیامی از حضور مردم در مراسم استقبال از خانواده شهید حمیدرضا ترابی تقدیر و تشکر کردند.

 

در این پیام مشترک آمده است:

 

                  بسم الله الرحمن الرحیم

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرام بخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند.

                حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

 حضور بی‌نظیر ، مخلصانه و غیر قابل توصیف مردم ولایتمدار دیار سید جمال در مراسم استقبال از خانواده معظم شهید حمیدرضا ترابی نشان از روح اخلاص ، طهارت نفس و صفای باطنی مردم و ارادت و دلبستگی شان به شهدا ، ولایت و نظام است. بی شک این حضور با شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه حضرت باری تعالی سجده شکر به جا آورد که حقیقتاً این مردم شهید پرور با این استقبال باشکوه خود نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت روزبه‌روز در وجود آنها زنده و پایدار تر بوده و خواهد بود. به عنوان خدمتگذارانی کوچک از حضور حماسی ، پرشور و کم‌نظیر و توام با اخلاص و بصیرت مردم ولایتمدار اسدآباد در مراسم استقبال از خانواده معظم شهید ترابی تقدیر و تشکر مینماییم .

امید علی الیاسی
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج اسدآباد

افشین یاری
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal