آخرین اخبار

6. دى 1400 - 16:53   |   کد مطلب: 40993
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اسدآباد از اتمام پروژه اجرای بافت با ارزش روستای گردشگری ملحمدره تا پایان سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد کرم معصومی اظهار کرد: اجرای پروژه بافت با ارزش روستای گردشگری ملحمدره معروف به ماسوله غرب کشور از سال ۸۶ آغاز شده و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی با بیان اینکه در صورت تامین اعتبار این طرح تا پایان سال ۱۴۰۱ افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید تصریح کرد: تاکنون برای اجرای این طرح اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان هزینه شده و برای اتمام طرح به اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان نیاز دارد.

 

وی سنگ‌فرش ،جداره سازی ،دیوار حائل و  مبلمان را از جمله عملیات‌های در دست اجرا در این روستای گردشگری در اجرای این طرح دانست و افزود: در حال حاضر پروژه ملی اجرای بافت باارزش روستای ملحمدره و نیز جدول گذاری روستای وندر آباد از محل فروش زمین دو پروژه فعال شهرستان اسدآباد در حوزه بنیاد مسکن به شمار می‌رود.

 

معصومی در ادامه با بیان اینکه تاکنون در  ۱۴روستای شهرستان هیچ‌گونه عملیات بهسازی انجام نشده است یاد آور شد: برای بهسازی این تعداد روستا به اعتباری افزون بر ۱۰میلیارد تومان نیاز خواهد بود.

 

وی رستم آباد ،چارق ،نعمت آباد،ویرایی، هودرج،چارچشمه،آقاجانبلاغی،لطیف را از جمله روستاهایی برشمرد که در شهرستان اسدآباد تاکنون هیچ‌گونه عملیات بهسازی در آن انجام نشده است .

 

معصومی با اشاره به بازدید اخیر رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از روستای چارق و نعمت آباد بیان کرد:بنا به دستور مهندس نیکزاد بهسازی روستاهای چارق و نعمت آباد باید انجام شود که در همین رابطه با توجه به فصل سرما و برودت هوا عملیات بهسازی این دو روستا از سال آینده آغاز خواهد شد .

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal