آخرین اخبار

11. دى 1400 - 23:13   |   کد مطلب: 41033
محمود فیروزبخت گفت: اجرای طرح و پروژه آبرسانی برای مصارف شرب و بهداشت در امامزاده پیرسلمان بمنظور خدمات رسانی به زائرین بقعه متبرکه امامزاده پیرسلمان تعیین تکلیف و در آینده نزدیک عملیات اجرای پروژه آغاز میشود.

به گزارش آوای سیدجمال، بخشدار پیرسلمان گفت: طی جلسه ای که باحضور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان اسدآباد، ریاست ادارات محیط زیست، حفاظت منابع آب ، اوقاف و امور خیریه شهرستان اسدآباد برگزار گردید وضعیت پروژه آبرسانی به امامزاده پیرسلمان تعیین تکلیف شد .  

 

محمود فیروزبخت تصریح کرد  طی یکسال گذشته با برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی متعدد و پیگیری های مستمر بعمل آمده اجرای طرح و پروژه آبرسانی جهت مصارف شرب و بهداشت در امامزاده پیرسلمان بمنظور خدمات رسانی به زائرین بقعه متبرکه امامزاده پیرسلمان تعیین تکلیف و انشالله در آینده نزدیک عملیات اجرای پروژه آغاز می گردد.   
 

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات آبرسانی به این منطقه بکر و گردشگری می تواند نقش بسزایی را در توسعه و گسترش صنعت توریسم و جذب گردشگران ایفا نماید خاطر نشان کرد وجود امامزاده پیرسلمان  و تنها تالاب زنده استان همدان در یک مجموعه می تواند زمینه سرمایه گذاری را در بخش پیرسلمان فراهم نماید.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal