آخرین اخبار

14. دى 1400 - 7:30   |   کد مطلب: 41060
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:
مکتب امام(ره) ولایتمداری و مکتب حاج قاسم سربازی است/ حاج قاسم؛ اسطوره مقاومت در جهان اسلام
حجت الاسلام حاج آقا علیی شهید حاج قاسم را اسطوره مقاومت در جهان اسلام دانست و گفت: امروز مکتب شهید سلیمانی که برگرفته از مکتب امام(ره) است درواقع مکتب سربازی ولایت را دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت الاسلام حاج آقا علیی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان در مراسم گرامیداشت دومین سال از شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع اسدآباد با اشاره به ویژگی های شاخص حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: حضرت فاطمه در همه چیز اولین است و نمونه این اولین ها در شفاعت کردن اوست.

 

وی با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام راحل است، افزود: مکتب امام مکتب ولایت مداری است ولی مکتب حاج قسم مکتب سربازی است و تفاوت این دو در این است که در وصیتش سفارش می‌کند که بر روی سنگ قبرش بنویسند سرباز قاسم سلیمانی.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: علی رغم اینکه شهید سلیمانی خود یک فرمانده بود، سردار بود و عمرش را در جبهه سپری کرده بود، خود را سرباز ولایت می دانست.

 

حجت الاسلام علیی با بیان اینکه شهید سلیمانی عمر خود را برای انقلاب و مردم فدا کرده بود، گفت: او در مقاومت، پایداری و پیروزی یک نماد است، هرجا کار سخت می‌شد، حضورش به رزمندگان روحیه می‌داد.

 

وی با تأکید بر اینکه باید محور مقاومت برای ظهور آماده سازی و تقویت شود، گفت: حاج قاسم اسطوره مقاومت و جهان اسلام بود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal