آخرین اخبار

20. دى 1400 - 8:16   |   کد مطلب: 41109
مدیر اداره آموزش‌وپرورش اسدآباد از تجهیز ۷۳ درصد کلاس‌های درس این شهرستان به سیستم تهویه خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، حسین عسگری مهرور  اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۷۶۰کلاس درس بوده که با روند تجهیز این کلاس‌ها به سیستم تهویه تنها ۲۷درصد از کلاس‌های بالای ۱۵نفر دانش آموز شهرستان برای تجهیز به سیستم تهویه باقی مانده اند و تجهیز این کلاس ها نیز در دست اقدام قرار دارد.
 

 

وی با بیان اینکه کلاس‌های درس زیر ۱۵ نفر نیاز به سیستم تهویه ندارند، خاطر نشان کرد: چندی پیش ۶۳ دستگاه سیستم تهویه از طرف استان به شهرستان اختصاص پیدا کرد که این سیستم‌های تهویه بین مدارس روستاهای محروم شهرستان توزیع و نصب شد.
 

 

عسگری مهرور در ادامه با اشاره به اینکه امتحانات دانش آموزان اسدآبادی به صورت حضوری در حال برگزاری است، خاطر نشان کرد: به همین منظور شورای بهداشتی مدارس فعال شده و نظارت بهداشتی لازم از محل برگزاری امتحانات انجام می‌گیرد ضمن اینکه به صورت روزانه تیمی از دانشکده علوم پزشکی شهرستان از مدارس شهرستان بازدید دارد و گزارش بازدیدها را ارائه می‌دهند.

 

وی روند واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان اسدآبادی را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تاکنون ۹۹درصد دانش آموزان واجد شرایط اسدآبادی دز اول واکسن و ۸۰ درصد دانش آموزان دُز دوم خود را دریافت کرده اند .

 

وی با بیان اینکه در روند دز یاد آور هم با ترغیب وتشویق به دنبال تسریع در روند واکسیناسیون دانش آموزان هستیم ،تصریح کرد: تاکنون ۹۹درصد فرهنگیان اسدآبادی نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کرده اند و تنها ۱۱نفر از معلمان برای واکسن خود اقدام نکرده اند که برای دریافت واکسن به این افراد تذکر کتبی داده شده است.

 ایسنا

نتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal