آخرین اخبار

20. دى 1400 - 13:02   |   کد مطلب: 41115
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که بارش خفیف و پراکنده برف و باران تا پایان هفته جاری با توجه به استقرار یک سامانه بارشی در برخی از مناطق استان(شهرستان های جنوبی) ادامه دارد.

به گزارش آوای سیدجمال، «محمدحسن باقری شکیب»  اظهار داشت: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده تمام ابری و همراه با ریزش پراکنده برف و بارش باران پیش بینی می شود.

 

 

وی افزود: بارش های این سامانه بسیار ضعیف و به دلیل سردی هوا بیشتر به صورت ریزش برف در مناطق کوهستانی و مرتفع خواهد بود.

 

 

باقری شکیب با اشاره به اینکه بیشتر فعالیت این سامانه در نیمه جنوبی استان همدان است، ادامه داد: بارش های این سامانه از امروز در نیمه جنوبی استان آغاز شده که تا روز پنج‌شنبه به صورت خفیف و پراکنده ادامه دارد.

 

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی ورود این سامانه، کمینه دمای هوای استان ۲ تا چهار درجه سانتی‌گراد افزایش یافته و بیشینه دما نیز یک تا سه درجه سانتی‌گراد کاهش می یابد.

 

 

به گفته وی، با فعالیت این سامانه ریزش برف در نقاط کوهستانی و گردنه ها موجب لغزندگی سطح جاده شده که رانندگان باید برای تردد در این محورها زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

 

 

باقری شکیب افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته کمینه دمای هوای همدان هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر و بیشینه دمای شهر نیز ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

 

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در همین مدت، اسدآباد، نهاوند و بهار با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و قهاوند با ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین مناطق استان همدان بودند

 ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal