آخرین اخبار

21. دى 1400 - 12:26   |   کد مطلب: 41125
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت که در پی فعالیت یک سامانه بارشی، کمینه دمای بیشتر نقاط استان افزایش یافته(مثبت شده) و به بالای صفر درجه سانتی گراد رسیده به نحوی که دمای هوای شبانه شهر همدان نیز یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمدحسن باقری شکیب اظهار داشت: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا تمام ابری و همراه با بارش خفیف و پراکنده باران پیش بینی می شود.

 

 

وی با اشاره به فعالیت این سامانه ضعیف بارشی در برخی مناطق استان همدان، افزود: فعالیت این سامانه منجر به بارش های خفیفی در مناطق جنوبی استان شامل شهرستان های نهاوند، تویسرکان و ملایر شده است.

 

 

باقری شکیب با اشاره به اینکه بیشتر فعالیت این سامانه در نیمه جنوبی استان همدان است، ادامه داد: بارش های این سامانه روز چهارشنبه متوقف می شود و با تقویت آن در روزهای پنجشنبه و جمعه به صورت خفیف و پراکنده ادامه می یابد.

 

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی ورود این سامانه، کمینه دمای هوا(دمای شبانه) در بیشترمناطق استان مثبت شده و به بالای صف ردرجه سانتی گراد رسیده است.

 

 

باقری شکیب افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد، نهاوند و ملایر با ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و همدان و بهار با یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین مناطق استان همدان بودند.

 

 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: بیشینه دمای هوای همدان نیز در این مدت ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر ثبت شده است.

ایرنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal