آخرین اخبار

25. دى 1400 - 22:37   |   کد مطلب: 41163
کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: تا پایان دی ماه بارش چشمگیری انتظار نمی‌رود و همدانی‌ها برای بارش باید منتظر بهمن بمانند.

به گزارش آوای سیدجمال، روح الله زاهدیاظهار کرد: با توجه به نقشه های هواشناسی تا آخر دی ماه بارش‌ها به صورت پراکنده و به شکل برف و باران است.

 

 

وی ادامه داد: انتظار مرکز هواشناسی برای امروز وزش باد شدید با سرعت نزدیک به ۷۰ کیلومتر در ساعت و بارش های پراکنده و خفیف به صورت برف است.

 

 

زاهدی ادامه داد: در روز دوشنبه پوشش بارش بیشتری را برای استان به خصوص در مناطق شمالی و جنوبی انتظار می‌رود و این موج خفیف بارش در روز سه شنبه از استان خارج و روز پنج شنبه دوباره وارد استان خواهد شد.

 

 

وی اضافه کرد: در روز چهارشنبه کاهش محسوس دما تا منفی ۱۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود و این کاهش بیشتر در دمای صبحگاهی احساس خواهد شد.

 

 

زاهدی درباره کمینه و بیشینه دما در شبانه روز گذشته گفت: در ایستگاه فرودگاه همدان کمترین دما یک درجه سانتیگراد و بیشترین دما ۱۲ درجه سانتیگراد ثبت شده است که با توجه به وزش باد در سطح شهر دما در زیر صفر احساس می‌شود.

 

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دما در شهرستان‌ها، ناحیه قهاوند با منفی یک درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان گزارش شده است و شهرستان‌های اسدآباد و بهار با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر، گرمترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal