آخرین اخبار

30. دى 1400 - 19:19   |   کد مطلب: 41219
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان اعلام کرد؛
مسدود شدن سه محور ارتباطی استان همدان تا اطلاع ثانوی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از مسدود شدن سه محور ارتباطی استان همدان تا اطلاع ثانوی به سبب بارش برف و کولاک شدید خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، صفر صادقی راد بعدازظهر پنجشنبه با اشاره به مسدود شدن سه محور ارتباطی استان همدان بر اثر بارش برف و کولاک، گفت: هم اکنون سه محور ارتباطی همدان – سنندج، همدان – ملایر و گردنه اسدآباد به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده است.

 

 

وی افزود: محور گنجنامه (همدان- تویسرکان) نیز به دلیل عدم ایمنی و پیچ‌های متعدد، هر ساله با نخستین برف بسته شده و تا پایان بارش برف مسدود است.

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با تاکید بر اینکه رانندگان باید تا عادی شدن شرایط آب و هوایی از ورود به این مسیرها خودداری کنند، یادآور شد: در صورت لزوم نیز رانندگان باید تمامی تجهیزات زمستانی و از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی را به همراه خود داشته باشند.

 

 

وی با بیان اینکه راهداران در ۳۴ راهدارخانه مرکزی، مراکز بخش، ثابت و فصلی مستقر و در آماده‌باش کامل هستند، این گروه‌ها بلافاصله برای رفع انسدادهای احتمالی وارد عمل می‌شوند، ادامه داد: ۵۳۳ نیروی راهداری با ۳۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات طی بارش‌های اخیر و از جمله شب گذشته در حال خدمت رسانی به مردم و بازگشایی راه‌ها بوده‌اند و در حال حاضر نیز این خدمات رسانی ادامه دارد.

 

 

صادقی راد در ادامه، تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش نیروهای راهداری عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح جاده‌های استان همدان در حال انجام است.

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.منبع: مهر

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal