آخرین اخبار

5. بهمن 1400 - 9:40   |   کد مطلب: 41261
زیبا عزیزی با تأکید بر جدی گرفتن موضوع خودکشی در نوجوانان، گفت: اگر والدین بذر خوب بکارند، در قلب و زمین دل فرزندان میوه پاک می دهد و در غیر این صورت عکس این اتفاق می افتد.

به گزارش آوای سیدجمال، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن و مادر همایشی با عنوان "مادران آگاه" با حضور مادران شهرستان اسدآباد در مجتمع خلیج فارس برگزار شد.

 

در این همایش به همت حوزه بسیج دانش آموزی شهرستان اسدآباد برگزار شد، زیبا عزیزی، رئیس حوزه علمیه الراضیه(س) شهرستان اسدآباد با اشاره به رفتار و منش حضرت زهرا(س) در تحکیم بنیان خانواده و اهمیت دادن به تربیت دینی، اظهار کرد: کوتاهی پدر و مادر در تربیت فرزندان موجب می‌شود که آنان رفتار و گفتار را از اطرافیان و دوستان خود یاد بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز تربیت فرزندان به دست فضای مجازی همان میان جنگ افتاده است، گفت: متأسفانه  بدون مدیریت کردن کودکان و نوجوانان موبایل را در اختیار آنان قرار می دهیم و با این فضا آنان تربیت می شوند.

 

رئیس حوزه علمیه الراضیه(س) شهرستان اسدآباد تأکید کرد: قبل از اینکه فرزندان تان برای خودشان الگوهای فاسد انتخاب کنند، آنان را با الگوهای پاک و ملکوتی آشنا کنید، آنان را در مسیر درست قرار دهید.

 

وی به حقوق فرزندان توسط والدین اشاره کرد و گفت: در روایات داریم که فرزندان هم می‌توانند از پدر و مادر در قبال کوتاهی های آنان نسبت به خود از جمله دادن لقمه حرام، بی توجهی به تربیت دینی بازخواست کنند، بنابراین ما مسئولیم حتی در قبال انتخاب یک نام نیک برای آنان.
عزیزی با اشاره به جدی گرفتن مبحث خودکشی در نوجوانان، گفت: اگر والدین بذر خوب بکارند، در قلب و زمین دل فرزندان میوه پاک می دهد و در غیر ان صورت عکس این اتفاق می افتد.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal