آخرین اخبار

6. بهمن 1400 - 7:33   |   کد مطلب: 41268
امید کریمی از اجرای پویش اهدا خون در اسدآباد در 10 بهمن ماه خبر داد و گفت: قرار است مرکزی برای خون‌گیری به صورت ثابت در این شهرستان ایجاد شود.

امید کریمی، مسئول امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار  آوای سیدجمال، از اهدا خون مردم در 43 سالگی انقلاب خبر داد و گفت: این امر به مناسبت دهه مبارک فجر و در 43 سالگی انقلاب اسلامی با استقبال خوب شهروندان اسدآباد در 10 بهمن ماه انجام خواهد شد.
 

 

وی تصریح کرد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و استقبال خوب شهروندان از پویش اهدای خون قبلی، این دانشکده در نظر دارد با همکاری سازمان انتقال خون استان در خصوص خون‌گیری از اهداء کنندگان در تاریخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ اقدام نماید.
 

 

مسئول امور آزمایشگاه‌های معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: با توجه به نیاز شهرستان، دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در حال آماده سازی یک مرکز خون‌گیری ثابت است که به طور مستمر در شهرستان فعالیت کند.
 

 

وی یادآور شد: همشهریان می توانند با همراه داشتن کارت ملی، روز یکشنبه ۱۰ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح به ستاد دانشکده علوم پزشکی اسدآباد واقع در میدان امام(ره) مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal