آخرین اخبار

5. بهمن 1400 - 20:43   |   کد مطلب: 41269
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان، امروز، پنجم بهمن‌ماه، در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر همدان، اظهار کرد: دهه فجر امسال یک ویژگی خاص دارد و آن این است که اولین جشن ملی ۱۴۰۰ است، شعار امسال نیز «جشن ملی ۱۴۰۰» است.
 

 

وی بیان کرد: به کوری چشم دشمنان انقلاب که می‌گفتند، انقلاب جشن ۴۲ سالگی خود را نخواهد دید امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب را با افتخار جشن می‌گیریم.

 

فاضلیان با اشاره به دیدار اخیر رئیس‌جمهور کشورمان با پوتین، گفت: اولین حرفی که پوتین به آقای رئیسی گفت این بود که سلام من را به رهبر برسانید و آرزوی سلامتی برای رهبر انقلاب دارم و این پیام خیلی ارزش دارد و شأن و قدرت رهبر معظم انقلاب اسلامی را می‌رساند.
 

 

این مسئول اظهار کرد: اوج برنامه‌های ایام دهه فجر راهپیمایی روز ۲۲ بهمن است؛ امسال همچون گذشته با برش استانی به این موضوع می‌پردازیم و راهپیمایی در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود‌.
 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان گفت: از صداوسیما درخواست داریم همچون سنوات گذشته امسال هم مراسم راهپیمایی در دورترین نقاط استان را پوشش دهد و فقط معطوف به مرکز استان نباشد.
 

 

وی تأکید کرد: امسال باید سعی شود تصاویر راهپیمایی که از استان همدان به مرکز مخابره می‌شود، جزو اولین تصاویر باشد، که برای اجرای این امر لازم است صداوسیما در سرعت عمل و ارسال تصاویر بدون ابهام حداکثر توجه را داشته باشد تا تصاویر در مرکز به نحو چشم‌گیری پخش شود.
 

 

فاضلیان با اشاره به برگزاری جشنواره مردمی و رسانه‌ای فجر روابط عمومی استانداری همدان، گفت: برنامه‌های متنوع و فراوانی در سطح استان دیده شده است.
 

 

وی اظهار کرد: امسال ساعت شروع راهپیمایی زودتر از سال‌های قبل است و مسیر راهپیمایی از سمت میدان امامزاده عبدالله(ع)، پل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی و در نهایت تجمع در میدان امام خمینی(ره) است.
 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه سخنران مراسم امسال محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود، گفت: امسال راهپیمایی مصادف با روز جمعه است و چون نماز جمعه یکی از دستاوردهای انقلاب است باید به این موضوع هم توجه شود تا شرکت‌کنندگان در راهپیمایی به سمت نماز جمعه هدایت شوند.

 

این مسئول در پایان تصریح کرد: بعد از دو سال گرفتاری بیماری منحوس کرونا، امسال باید برنامه‌های ایام دهه فجر به‌صورت ویژه و باشکوه برگزار شود، همه کمیته‌ها باید با تمام توان جشن ملی ۱۴۰۰ را برگزار کنند.
انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal