آخرین اخبار

8. بهمن 1400 - 14:46   |   کد مطلب: 41292
حجت‌الاسلام هاشمی بااشاره به گلایه مندی مردم از وضعیت گرانی و بی سامانی وضع موجود، تأکید کرد: رسالت مسئولان این است که مشکلات مردم را اولویت قرار دهند. موظفند ترمز گرانی را بکشند.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام هاشمی، امام جمعه موقت اسدآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ۸ بهمن این شهر با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوا به روایتی از ائمه اطهار ع پرداخت.

 

وی بااشاره به سالروز ورود امام ره به میهن، اظهار کرد: دهه فجر یادآور روزهای پیروزی است، روزهایی که مردان مبارزه و جهادگر مقابل ارزش‌های دین ایستادگی کردند.

 

حجت‌الاسلام هاشمی رمز پیروزی ملت را نگه داشتن ارزش‌های اسلامی و گرامیداشت ایام مبارک فجر دانست و گفت: باید دانش آموزان را به گلزار شهدا برد و ارزش‌ها و جانفشانی‌ها را به آنان انتقال داد.

 

وی فلسفه وجودی پاسداشت دهه فجر یادآوری آن روزها برای نسل جدید دانست و افزود: باید به نسل امروزی یادآوری کنیم که انقلاب اینقدر ارزان به دست ما نیامده، و در حفظ آن تلاش کنیم.

 

 

امام جمعه موقت اسدآباد خطاب به مسئولان گفت: مسئول کسی است که مورد سؤال واقع می‌شود، بنابراین مسئولان باید پاسخگو باشند، ملت ایران امتحان پس داده و در برابر مشکلات سربلند درآمدند و اکنون نوبت مسئولان است.

 

 

وی بااشاره به گلایه مندی مردم از وضعیت گرانی و بی سامانی وضع موجود، تأکید کرد: دیروز شاهد بودید که باقیمانده منافقین چند ثانیه صداوسیما را هک کردند اما مردم جواب کوبنده ای به آنان دادند. بنابراین رسالت مسئولان این است  که مشکلات مردم را اولویت قرار دهند. امروز مشکلات اقتصادی بر فرهنگ مقدم است، اگر چه فرهنگ مهم است.

 

حجت‌الاسلام هاشمی تأکید کرد: مسئولان موظفند ترمز گرانی را بکشند، باید کار کنند ، باید پاسخگو بکشید.

 

وی جنایات صهیونیست‌ها را علیه یمن محکوم کرد.

 

در پایان بین دو نماز نمازگزاران با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست جنایات علیه ملت یمن را محکوم کردند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal