آخرین اخبار

10. بهمن 1400 - 13:53   |   کد مطلب: 41308
حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد با برشمردن برخی از مشکلات شهرستان از جمله ناتمام ماندن پروژه‌های مانند کنار گذر، دانشکده پرستاری، وضعیت دانشگاه‌ها، فنی و حرفه ای، استخر فرهنگیان از استاندار همدان خواست توجه ویژه به این شهرستان داشته باشد.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه شهر اسدآباد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار سابق و جدید اسدآباد با اشاره به گرفتاری‌های معیشتی مردم، اظهار کرد: تمام امید مردم برای حل مشکلاتشان به دولت آقای رئیسی است، البته آقای رئیسی هم با روحیه جهادی در بحث دیپلماسی و حل مشکلات مردم خوب ورود کرده است.

 

 

دانشگاه آزاد اسدآباد یک وجب خاک را هم مالکیت ندارد!

وی با شمردن برخی از مشکلات شهرستان از جمله ناتمام ماندن پروژه‌های مانند کنار گذر، دانشکده پرستاری، وضعیت دانشگاه‌ها، فنی و حرفه ای، استخر فرهنگیان، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان تأسیس تاکنون یک وجب و یک آجر هم مالکیت ندارد و این یک افتضاح برای مسئولان است.

 

 

تأمین آب شرب اسدآباد به صورت چاه و برداشت از منابع زیرزمینی مشکل شده است

امام جمعه شهر اسدآباد با اشاره به جمعیت  ۶۵ هزار نفر در شهر اسدآباد و مشکلات حوزه آب شرب، گفت: آب شرب این شهر به صورت چاه تأمین می شود و با توجه به خشکسالی های اخیر این چاه‌ها دچار رانش و موجب نارضایتی در آب رسانی می شود، انتظار می رود که آب شرب این منطقه از آب زیرزمینی به آب سطحی تغییر یابد.

 

 

وی تأکید کرد: این شهر با وجود ۷ دانشکده و دانشگاه و حوزه علمیه و حضور و اسکان زائران حسینی در بسیاری مواقع می‌طلبد که با حضور استاندار شورای برنامه ریزی تشکیل و این مشکل آب شرب در اسدآباد حل شود.

 

 

حجت الاسلام حسینی مجد با توجه به اینکه جلسه تودیع و معارفه فرماندار غافلگیرانه بود و انتظار می رود در یک شورای اداری با حضور رؤسای ادارات و رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیری از آقای سعید کتابی فرماندار سابق این شهرستان انجام بشود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal