آخرین اخبار

10. بهمن 1400 - 16:29   |   کد مطلب: 41311
حسینعلی شرکایی با تأکید بر اینکه با ضرس قاطع می گویم اگر مدیری حوصله مردم را ندارد، جایش را با کسی دیگر تغییر دهد و برود تا ما اقدام نکرده ایم ، گفت: نا آشنا به شهرستان نیستم، با تمام نقاط ضعف و قوت شهرستان را می شناسم، از مدیران شهرستان فقط کار، کار و کار می‌خواهم.

به گزارش آوای سیدجمال، حسینعلی شرکایی، سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد در مراسم معارفه خود در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه بنده بومی هستم اما 16 سال توفیق حضور در اسدآباد را نداشتم، اظهار کرد: نا آشنا به شهرستان نیستم، با تمام نقاط ضعف و قوت شهرستان را می شناسم.

 

وی با بیان اینکه رویکرد سیزدهم و دغدغه آقای استاندار را روی چشم می‌گذارم، افزود: تمام مشکلات ، کارهای عمرانی انجام نشده و اجتماعی و فرهنگی را پیگیری می‌کنم.

 

سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی و کشتهای گلخانه از اولویتهای کاری بنده است، گفت: از ظرفیت نماینده مجلس، استاندار، امام جمعه استفاده خواهم کرد و نمی‌پذیرم در این زمینه کوتاهی صورت بگیرد.

 

وی با بیان اینکه به این نیت که خدمت کنم به اسدآباد آمدم، از مسئولان استانی و شهرستانی خواست دست به دست او دهند تا قدمی برای توسعه و شکوفایی شهرستان بردارد.

 

شرکایی با تأکید بر اینکه از مدیران شهرستان فقط کار، کار و کار می‌خواهم، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت بزرگراه کربلا و گردنه بهره برد و نگاه تحولی به شهرستان داشت.

 

وی با تأکید بر اینکه اسدآباد باید کارگاه تولیدی تبدیل شود، گت: وظیفه ای جز خدمتگزاری نداریم، باید مردار باشیم، و با ضرس قاطع می گویم اگر مدیری حوصله مردم را ندارد، جایش را با کسی دیگر تغییر دهد و برود تا ما اقدام نکرده‌ایم.

 

سرپرست جدید فرمانداری اسدآباد اذعان کرد: به خون شهدا به هیچ کسی وام دار نیستیم، به امام جمعه احترام می‌گذارم و پدر سیاسی شهرستان هستم.

 

وی خطاب به مدیران شهرستانی تأکید کرد: اگر دیداری با بنده می‌خواهند داشته باشند دیداری کاری همراه با گزارش کار و عملکردشان باشد و البته از چاپ بنر و آوردن شیرینی هم خودداری کنند.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal